vigasz maci - bear of comfort

Közeledik a vakációs bibliahét és ahogy már többször is írtam készülnek az apróságok. Tőlünk a két nagyobb fiú vehet részt a héten, a kicsi lányom még nem mehet, ami miatt eléggé elszomorodott, különösen, hogy folyamatosan látta, látja miket készítünk (és olykor még segít is pl. tömni az apróságokat), mik közül válogathatnak majd a résztvevők. Ezért készítettem neki is egy kismackót, mert nagyon tetszettek neki a már elkészült macik. Ezúttal a füleit külön szabtam ki és úgy varrtam be, gondoltam kipróbálom így is. A kicsi lány nagyon boldog vele, rögtön vele aludt. Persze a legkisebbem is rögtön kinézte magának és próbálta is megkaparintani...úgyhogy majd valami apróság neki is készül, hogy mikor a testvérei válogathatnak és valami aprósággal térnek majd haza, ő se maradjon kis ajándék nélkül.
The kids' bible week is coming and as I already mentioned the small gifts are being made. The two bigger boys will take part in the week from us and my daughter and the smallest boy will stay at home as the attendance is limited by age. So she is a bit sad not being able to go with the boys especially because she can see (and sometimes she even helps to stuff them) every day the small gifts that the participants will get, or more precisely will be able to buy by paying with the collected points. To comfort her a bit I made a bear for her, too, because she liked them very much. This time I cut the ears separately to try it this way, too. As you can see she is happy-happy with it, and my smallest kid tries to get it, so I decided to sew something small for him as well, not to be sad when seeing his brothers coming home with a new little thing.

5 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Nekem jobban tetszik az, aminek a füle nem külön van szabva! A legkisebb gondolom autót kér majd :-)

borsoo írta...

Igen, egész más, bár én nem tudnám azt mondani, hogy ez vagy az jobb...még kipróbálom majd úgy is, hogy egybe szabom, de levarroma fület, hátha úgy egy harmadik féle lesz :)
A legkisebbnek kicsi dinót tervezek, csak mágnessel...de persze mágneses autó, busz, egyebek is tervben vannak

Vera írta...

Nagyon aranyos a maci. Nem csodálom ha a gyerekeknek tetszik.,Ügyes vagy.

erdoseva55 írta...

Nekem is tetszenek a kismacik! Örök gyerek maradok a lelkemben! No meg persze közrejátszik, hogy a szakmám szerint óvónő vagyok:))
A kis Andris unokám is kér t tőlem egy ilyent. Hát lehet, hogy megpróbálom neki összebarkácsolni.
Annyira kedvesek a Tieid!:)

Timici írta...

édes ez a bárányhimlős jegesmaci:)