autók és dinók - cars and dinos

Kis  (6 cm körüli) kulcstartókat varrtam még filcból a vakációs bibliahétre. Az ötletet a korábban készített filc járművek adták és a dinó téma, ami nálunk örök. Rajzolgattam kicsit, aztuán már csak a szabás, varrás volt hátra.  Mivel lányos darabokat többen is készítettek, próbáltam inkább fiús motívumokat választani. Rengeteg terv volt/van még a fejemben ezeken kívül is, de annyi időm nincs sajnos, hogy mind megvalósíthassam.
I sewed little (about 2.5 inches) key ring decorations from felt for the kids' bible week. The idea came from the felt vehicles and from the dinos that are so popular among my children. Sketches were made then I cut and sewed. Little things for girls are made by others so I tried to find boyish motifs. I have many other ideas in my head but unfortunately have not enough time to work out.

6 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Kedvesek lettek!

MrsYarnart írta...

a dínók nagyon aranyosak, az autókon meg külön tetszik a gombkerék!

Zsuzsa írta...

Lassan irigykedem, hogy én nem leszek ott ezen a héten. Nekem is tetszenek ezek a cukiságok!

borsoo írta...

Köszönöm, remélem a gyerekenek is tetszeni fognak!!!!

gitta írta...

nagyon jól sikerültek! :)

Timici írta...

ezek nagyon szuperek lettek, gratula!