mókus és róka - squirrel and fox

Miután elkészültem ezzel a kis kuckóval, a megrendelő anyuka nem kérte vissza az anyag maradékait. Már akkor tudtam, hogy szeretnék még valamit csinálni belőle  nekik és úgy látszik most csak párnákra tudok gondolni, így  varrtam egyet-egyet a két gyerkőcnek a maradékból. Remélem örülnek majd. Azt tudom, hogy a kis kuckó nagyon bevált, szeretik és ennek nagyon örülök, jó hallani róla, hogy hasznos dolgot készíthettem.


After finishing this little cabin, the mother who ordered left the end of the fabric at me. I decided to make something for them of it. And now it seems that I can think only of pillows, so I made these two for the children. I hope they will like it as much as they like the cabin itself. It is so good to know that my work was useful and turned out quite well.

2 megjegyzés:

kedora írta...

Nagy kedvencem nekem is ez az anyag!

borsoo írta...

Nekem nem volt az a nagy minták miatt, de megszerettem, amíg dolgoztam vele :)