nyáj - flock

Bő egy hónap van még Húsvétig, mostanában pedig sokakról megtudtam, hogy elkezdtek varrni és van gyerkőc is, vagy saját, vagy ismeretségi körben. Gondoltam van még az ünnepig idő, egy ajánlót megosztok most.
Tavaly Húsvétkor úgy gondoltam, mindig csak nyulakat készítek valamilyen formában a gyerekeknek, úgyhogy változtatok kicsit. Ezelőtt láttam meg itt ezeket a kedves báránypárnákat (direkt írom egybe, mert azóta ez nálunk fogalom) és tudtam ilyet varrok mind a négyüknek. Polárt választottam hozzá és nem fehéret, hogy ne koszolódjon túl hamar, a lábacskákra pedig mindenki nevének kezdőbetűjét varrtam filcből kivágva, hogy ne keveredjenek a báránykák. Nagyon szeretik a gyerekek, viszik magukkal őket, ha párna kell, ami azért is jó, mert ezek kicsi, laposak, nem foglalnak sok helyet és jól is tisztíthatóak. Majd egy év elteltével így néznek ki, szinte mintha újak lennének. Kezdőknek is jó szívvel ajánlom, tényleg egyszerű elkészíteni őket és biztos siker a kicsik körében.

It's more than a month till Easter, and I got to know of quite many people with own or relative children that they had begun to sew recently. I thought to recommend something to sew, there is enough time for it.
Last year I decided not to sew bunnies again, and I found at that time this sweet lamb pattern, so it was immediately clear to make four of these. I chose thermo fabric (not white, because it is too sensitive)  and I sewed the first letter of the children's names on their legs from felt. My children like them very much, if we travel take them that is practical, because the lamb pillows are quite small and flat and the thermo is easy to clean. After a year they look like this, nearly as they were new. I  recommend to sew for beginners, too as they are really easy and quick to be ready.

4 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

ó, de édesek! milyen szép kis báránykák!

borsoo írta...

köszönöm :)

Csilka írta...

Nagyon édesek a barik! Lehet, hogy én is megpróbálkozom valami hasonlóval :-)
Március 15-én nem voltatok a Millenárison? Mintha láttam volna a gyerekeket a játszótéren.

borsoo írta...

Szia Csilla! Bátran ajánlom!!! Biztos siker :)
De igen, voltunk, csak irtó zsúfolt volt, én sajnos nem láttalak Titeket :(