PIF ajándék - PIF gift

MrsYarnart-nál jelentkeztem PIF játékra és már meg is érkezett az ajándéka hozzám (bár ő már izgult, mert elég rég adta postára).  Egy gyönyörűséges horgolt vállkendőt kaptam, ami azonban nyakba, sálként is tökéletes. A színe pedig nagyon jó választás, mert ez a natúr mindenhez passzol. Itt is nagyon köszönöm ezt a csodás ajándékot, nagyon örülök neki és már használatba is vettem. Most úgy tűnik jön a meleg, de a hűvösebb napokon, vagy kora reggelenként és esténként igencsak jó szolgálatot is tesz, azon kívül, hogy csak úgy gyönyörködni is érdemes benne.
Nekem eddig 2 jelentkezőm van itt, ha még szeretne valaki, akkor egy hely kiadó. (És Kati, kérlek az elérhetőséged írd meg nekem!!!!)

I applied for MrsYarnart's PIF, and I got a few days ago her wonderful present. It is a crocheted shawl that is really a great gift. Its colour is natural, so matches a lot of other colours which is excellent. I have already begun to use it. Though warmer days are coming, but in the cool mornings and in the evenings it is a perfect neck warmer. Thank you so much again!
I have two players here, so if someone would like to take part in, there is one more place.

2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

szeretettel készítettem, hogy örömet szerezzek neked :)

Timici írta...

nagyon szépet kaptál,használd egészséggel!:o)