székem - my chair

Régóta vágytam már rá, hogy a varrós székemre is kerüljön egy saját készítésű párna, és nem rég meg is csináltam magamnak...elővéve a maradékos zsákomat. Ugyanazzal a technikával készült, mint korábban a kicsi székekre, csak nagyobb méretben. Szeretem :).

I had longed for a long time a home made pillow for my chair in front of the sewing machine, when at last a day I took my bag with fabric scraps and sewed it for myself. The technique I used was the same as in case of these little pillows, only the size is different. I like my new pillow :).

4 megjegyzés:

Monika írta...

Igen!!!!:) A kedvenc kunyhóblokk!!!!Nekem is van egy hasonlóm,úgy szeretem! Milyen ügyesen erősítetted a székre!

MrsYarnart írta...

...és milyen szép színei vannak!

Paat írta...

Köszi még egyszer itt is, hogy figyelmeztettél a bénázásomra, totál kellemetlenül érzem magam, de majd kiheverem:) Hála neked, nem marad hibásan tovább:)

borsoo írta...

Köszönöm, igen, nagyon szeretem ezt a blokkot, közel áll hozzám és s színei is :)