kötöttek - knitted

Még tavaly Karácsonyra kötöttem ezt-azt, de a már említett betegségek miatt csak most hétvégén tudtunk találkozni és átadni az ajándékokat, így most mutathatom csak őket. Két nyakmelegítőt és egy babatakarót kötöttem. Ez  az első kötött babatakaróm, és már akkor nekifogtam mikor a kis unokaöcsém még vígan úszkált  a mamája pocakjában. Jó volt mindig arra gondolni, ahogy nő a takaró, úgy növekszik a csöppség is, minden pillanatban egy picit. Aztán eljött a nagy nap, a kisember megérkezett erre a világra és lassan elkészült a neki szánt takaró is. Remélem szeretni fogja és majd jó melegen tartja őt mikor szükség lesz rá.
Fonal: gyapjú-akril keverék, kötőtű 5-ös, minta ebből a könyvből, méret: kb. 75x75cm, súly kb. 20 dkg
Fonalak: gyapjú-akril keverékek, kötőtű 7-es, minta a zöldé, mint itt; a natúré saját, kb. 5-5 dkg fonal fogyott

I knitted a few things for Christmas, but could not hand it because of the illnesses, therefore I could not show them before. But the past weekend we could meet and celebrate together. I knitted two cowls, one for my step sister and one for her husband and a blanket for my little nephew. I began work before he was born and  was really heartwarming while knitting to think that he was growing slowly like the blanket itself stich by stich.Then he was born and at last I finished the blanket hoping that he will like it and it will warm him when needed.

3 megjegyzés:

GumiPók írta...

Nagyon szép a takarója annak a kicsi fiúnak! Tetszik, hogy nem annyira babás, inkább férfias :))

Zsuzsa írta...

Nekem is pont az jutott eszembe, mint Eszternek, komoly és harmonikus a babtakaró. A zöld nyakmelegítő olyan, m a te sapkád, ugye?

MrsYarnart írta...

mennyi szeretetet kötöttél abba a takaróba. nekem is tetszik a színe :) a zöld nyakmelegítő mintája nekem is ismerős volt:)