tároló - fabric box

A nagyobbik középsőmnek varrtam, aki minden kacatot gyűjt (mint én, khm...) és eleddig egy mintás papírzacskóban tartotta őket. A szívéhez nőtt a zacskó, eddig azért nem dobtam ki, de most elszakadt, nem bírta tovább és így varrtam neki egy tárolót textilből, aminek nagyon-nagyon örült, sőt kér még ilyet többet is....
I sewed this fabric box for my second child who likes to collect everything (like me, hmm...). He used a paper sack to keep them in, and liked it very much (this was the cause why I did not throw it out, although I did not like it at all), but it torn. It was the time to change so I made this fabric box, and my boy liked it so much that asked me to make more...

5 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

annyira jó. lehetne például fonalakat, kötést is tartani benne :)

borsoo írta...

igen, én is gondoltam rá :)

Timi írta...

Nagyon tetszik :o)!

Zsuzsa írta...

Nagyon szép és hasznos! Támogatom a sorozatgyártást :-)Ez az az anyag, amit együtt vettünk?

borsoo írta...

Igen, ez az...és ez az a darab, amit már a kis géppel tudtam csak megvarrni.