nadrág a kincseknek - TPP

Ebben a bejegyzésben már írtam, hogy egy nadrágot is varrtam az említett könyvből. Igazából ez a nadrág akkor még teljesen nem volt kész, mert a felhajtást az alján már nem csináltam meg, de aztán beköszöntött a hideg és télen befejezetlenül maradt, mivel úgysem lett volna hova hordani. Mikor jobbra fordult az idő elővettem és végre befejeztem, hogy lehessen gyűjtögetni a zsebekbe a kincseket, mert a legkisebbem aztán igazán gyűjtögető típus, nem tud ellenállni a kavicsoknak, terméseknek...gyűlnek is itthon szép számmal. Ezt a nadrágot egy használhatatlanná vált felnőtt nadrág szárából és maradék kockás anyagból szabtam-varrtam. Így aztán valódi újrahasznos darab. Mostanában egy hasonlót is tervezek varrni, mert ebben a blogban az áprilisi kiírás pont erre vonatkozik, ezzel a nadrággal viszont nem nevezhetek, mert csak egy nagyon kicsi módosítással varrtam meg az eredetit, itt pedig feltétel, hogy legyen benne valami egyedi....gondolkodom hogy s mint. Ha van ötletetek, bátran írjátok meg, minden gondolatot köszönettel veszek!
I mentioned in this post earlier that I planned to sew other things as well from that great book. This pair of pants was in progress, nearly ready..only the bottom of it was not ready, but I did not finish it as the weather turned quite cold and my smallest could not have been able to wear it anyway. When the milder days arrived though I took it and finished to give him who is a great collector of nearly everything. And these pants are great for it as its name suggests: treasure pocket pants. This pair of pants is made of the legs of a used pair of man's pants and some fabric scraps.  I can say it is a recycled item. On this blog the April's project is just this pattern, but I cannot enter with these pants as I modified only a slightly bit and entering requires individual ideas. So I plan to sew another and enter, I am thinking on what modification should be done...if you have an idea, please let me know!

2 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon jó lett a nadrág!!! Esetleg ha aplikálnál rá valamit, kockás anyagból, akkor nem fogadnák el? Hisz egyedi lenne :o)!
Bár szerintem így is eléggé egyedi és nagyon aranyos! Milyen vidáman mosolyog bele a kamerába ♥!

gurikati írta...

Nekem is nagyon tetszik ez a kis legény, és nem csak a nadrág miatt, bár az is igazán jól áll neki:)
ét ötlet jutott eszembe, bár egyik sem spanyol viasz. Az egyik, hogy csináld térd alatt lecipzározhatóra, így lesz egy rövid és egy hosszú változat is egyben, vagy ha hűvösebb és melegebb napokra is kell gondolni, akkor a bélését kivehetőre tervezném: használnék hozzá tépőzárat, vagy cipzárt alulra és gombokat a derékrészre. Jó munkát, és ötletelést.