ősz ünnep

Minden ősszel van egy ilyen ünnep az óvodában, igazából az ovi születésnapja alkalmából. Erre az alkalomra minden csoport előad egy rövidebb kis műsort a többieknek és mindig van tortázás is, elvégre születésnapról beszélünk! Szép ruhában kérik, hogy küldjük a gyerekeket. Tegnap este döbbentem rá, hogy szebb fehér blúzocskánk nincs, vagyis van, csak a legutóbbi alkalom óta kicsi lett. Szerencsémre vettem már ünneplős blúzanyagot valamikor, így még az este kiszabtam egy blúzra valót a 2009. márciusi burda 135-ös modellje alapján 104-es méretben, és megvarrtam. Ma már abban tudtam küldeni a kisasszonyt. Megmutatom azért a hozzá tartozó szoknyát is, mert az is saját készítésű, de még tavalyi. Maradék zöld kordanyagból készítettem, fodorral az alján, teljesen saját elképzelés alapján, egy hímzett csík díszíti még színátmenetes narancsos árnyalatú cérnával kivarrva (elefánt és tulipán motívumokkkal). 

1 megjegyzés:

Timici írta...

igazán nagyon csini a lánykád:o) ügyes anyukája van;o)