zölden csíkos

Végre valami fiús is következzen. Készen vagyok az első sapkával ebből a fonalból. Reménykedem, hogy nem csak még egy hanem még kettő lesz a maradékból, hogy mindhárom fiúnak jusson. Vagy kössek inkább kis nyakmelegítőt hozzá? Még nem tudom, de az is lehet, hogy inkább kérek még valami hasonlót Violinitől és akkor mindhármuknak lesz meleg gyapjúsapi és hozzá kis sál is.
A sapkát 7-es tűvel kötöttem, így elég rugalmas, a minta pedig itt található. A pikós széllel való kezdést is szeretném kipróbálni, így megint jön majd valami lányos is, de most előbb a fiúkét csinálom.

5 megjegyzés:

Mtunde írta...

Ez nagyon jó lett. Épp én is valami meleg sapin töröm a fejem Benének. Te sima körkötőtűvel, vagy 5 harisnyakötőtűvel csinálod? Ez utóbbit még nem mertem kipróbálni. Az előbbi (körkötőtű) meg a végén nem elég...

borsoo írta...

Köszönöm! Én eddig minden sapit körkötőtűvel csináltam..hogy érted, hogy a végén nem elég?

Mtunde írta...

Nekem a végén valahogy nagyon nehezen megy, hogy kevés szemmel kell dolgozni, és közben a kötőtű szálát is tenni kell valahova. De akkor én vagyok nagyon béna. Az utolsó 10-15 szemnél kevesebbet soha nem sikerül csinálnom, a maradékot inkább összehúzom.

borsoo írta...

Nem hinném, hogy béna vagy ;),ne is mondj ilyet!!! Én sem próbáltam sokkal kevesebb szemig fogyasztani, ált. 8 szemig szoktam, de változó a kezdő szemszámtól függően. Általában a leírások sem szólnak kevesebbről, akkor sem, ha 4-5 tűvel kötik őket. Ennél is, ha elolvasod, 8 a vége. Én huzigálni szoktam ide-oda a kötőtű damilját.

Timici írta...

nagyon szuper lett!!!:o)