kötött mellénykék




Tavaly ősszel, mikor megtanultam a kötés alapjait, két ilyen mellénykét kötöttem a legkisebb gyerkőcnek, egy szürkét és egy drappot. Telik az idő, úgyhogy kinőtte őket, pedig nagyon szerettük, így nyár végefelé nekiláttam két újabbnak. A kéknél már csak a szálak eldoglozása és a gombok felvarrása van hátra, a zöld - ami egyébként ennek a fonalnak a cukorborsó (mi más :) ) árnyalatából készül -, még láthatóan igényel némi munkát. Kellene egy-(két) nyugodt este...

A minta pedig ez csak 5-ös tűvel kötve, így a másfél évesemnek picit nagy lesz, remélem még télen és kora tavasszal is tudjuk majd használni. Meglátjuk :)

6 megjegyzés:

Della Street írta...

Tudnál segíteni az angol nyelvű leírás megfejtésében? Az angollal önmagában nincs gondom, csak a kötészeti szakkifejezésekhez-jelekhez nem értek (láttam, hogy van egy rövidítésmagyarázó oldal is).

borsoo írta...

Szia, persze, szívesen. Amint időm engedi egy vázlatos fordítást küldök :)
Írj kérlek egy elérhetőséget.
borsoo

Della Street írta...

Ó, köszi előre is! patocskai@yahoo.co.uk

borsoo írta...

Szia, a leírás első felét küldtem. Sok sikert és örömet, a többivel később jelentkezem.

Annus írta...

Szia, megkaphatnám én is a fordítást? Bár értek angolul valamennyit, de ez nemmegy..
Köszi
Annus
www.vargaannus.blogspot.com

vargaannus@yahoo.com

Timici írta...

Orsi,
nekem is elküldenéd a magyar fordítást:o) köszi előre is:o) nagyon szemezek vele;o) Balázsomnak(4) is jó lenne, de a pocaklakónak(0-3hó) is szívesen elkészíteném, bár nem tudom ehhez mennyi átszámolgatós percre lesz szükségem:o)