szíves papír girland - paper heart garland

Ennek a füzérnek/ girlandnak, ki hogy szereti hívni az elkészítése tényleg nagyon egyszerűen és gyorsan megy. Kell hozzá pár darab A4-es papír, ha színesre szeretnénk, akkor különféle színekből, egy kis darab karton, ceruza, olló és az összeállításhoz a varrógépünk. Én most egy egyszerű fehér papíron mutatom meg, hogy készítettem őket.
/ Making this heart garland is really simple. You'll need an A4 form paper (white or coloured), cardboard, pencil, scissors and your sewing machine.
 A kartonból kivágtam egy fél szívet sablonnak. / I cut a half heart form from cardboard to have a pattern.
 Az A4-es papírt félbe, majd a széleket a középvonalhoz hajtottam. / I folded the paper in half, then the edges to the center line.
 A sablon segítségével felrajzoltam a szívek felét. / Using the pattern I drew the half hearts.
 A vonalak mentén kivágtam, így egy A4-es papírból 6 szívet kaptam. / I cut out to get 6 hearts from paper.
 Egy hosszabb cérnát hagyva az elején (aminél majd fel lehet kötni őket) kezdtem őket összevarrni a középvonaluk mentén (ahol már úgyis ott volt a hajtás, így ez vezetett) A varrás elején és végén oda-vissza varrással rögzítettem a cérnát. Egy szív végigvarrása után kicsit üresen varrtam, hogy ne érjenek teljesen egymáshoz és úgy toltam be a következő szívet. / Leaving a bit longer thread  at the beginning (to be able to tie the garland later) I sewed the hearts one after the other leaving a bit space between them. I reinforced the stiches at the beginning and at the end of the sewing.
 El is készült a 6 szívből álló füzér. / And the garland from 6 hearts is ready.